העמותה לחינוך בלתי פורמלי נתניה - רגעים

אודות מועדוני ספורט והעשרה

מועדוני הספורט והעשרה מהווים את חוד החנית של הספורט ההישגי והתחרותי בעיר נתניה.

במסגרתם זוכים המשתתפים לשיפור בריאותם, ניצול זמנם הפנוי באופן נאות ועיצוב אישיותם ההרמונית והתנהגותם בחברה על בסיס של ערכי כבד וספורטיביות לצד מקצועיות. המועדונים מתנהלים בשיתוף אגף הספורט וכוללים גם חוגים לגילאי טרום חובה ועד 120.

מועדון השחמט העירוני

מועדון השחמט העירוני

המועדון מאגד פעילות שחמט מסוגים שונים. משחקי ליגה מטעם האיגוד הישראלי לשחמט, משחקי תחרויות ליחידים וכן פעילות נוער שכוללת ליגות נוער, תחרויות נוער וחוגי שחמט לילדים. המשחק מפתח אצל הילדים תכונות חשובות כמו יכולת תכנון וחישוב מספר צעדים קדימה, לוגיקה, זיכרון ועוד. במועדון יש חוגים למתחילים ומתקדמים.

ביה

ביה"ס העירוני למחול FLY

בית הספר למחול מקצועי לילדים , נוער ובוגרים , החל מגילאי טרום חובה ועד 120. עבור כל שכבת גיל נבנתה תכנית ייחודית המושתת על יסודות הבלט הקלאסי , ג'אז , מודרני , ריקודים סלונים והיפ הופ הכולל גם שלוחה דתית. תלמידי בית הספר משתתפים בשלל הופעות באירועים עירוניים , תחרויות ברחבי הארץ ובחו"ל ופסטיבלים ארציים במהלך השנה. הצוות הוראה בכיר מהשורה הראשונה בענף בעלי ניסיון רב.

עירוני נתניה טמבלינג (פס אקרובטיקה)

עירוני נתניה טמבלינג (פס אקרובטיקה)

ענף תחרותי בו המתעמלים - בנים ובנות מבצעים תרגילי אקרובטיקה המשלבים יכולות גבוהות מעולם תרגילי הקרקע האקרובטיים וכן מעולם הטרמפולינה. על מנת להגיע לרמות הגבוהות המתעמלים נדרשים לווירטואוזיות גבוהה, תפיסת מרחב, כוח מתפרץ והרבה השקעה. בנתניה קיימים מרכזי חוגים ונבחרת תחרותית מהמובילות בארץ.

עירוני נתניה - התעמלות אומנותית

עירוני נתניה - התעמלות אומנותית

ענף תחרותי אולימפי המשלב בתוכו אלמנטים מתחום הבלט יחד עם אביזרים כמו חישוקים, סרטים וכדורים. האגודה בין המובילות בארץ כשהמתעמלות שלנו שייכות לנבחרות ישראל.

עירוני נתניה - התעמלות מכשירים בנות

עירוני נתניה - התעמלות מכשירים בנות

ענף תחרותי אולימפי ובו מתחרות הבנות על ארבעה מכשירים: שולחן קפיצות, מקבילים מדורגים, קורה וקרקע. התעמלות מכשירים היא שילוב של טכניקה בביצוע אלמנטים אקרובטים, עם חופש יצירתי וביטוי אישי. המתעמלות מפתחות גמישות, קורדינציה, ריכוז, כוח והתמדה.

"צמרות" – העשרה חינוכית לתלמידים מצטיינים

פרויקט לתלמידים מצטיינים בעלי יכולות גבוהות באמצעות לימודי העשרה במגוון קורסים בשעות אחר הצהרים. התוכניות שמות דגש על פיתוח חשיבה, מיומנויות חקר והסתכלות קדימה בראי העתיד בדגש על קידום מקצועות הליבה בדרך חדשנית ויצירתית. התחומים המרכזיים שעליהם נשים דגש: מתמטיקה, אנגלית, מדעים.

תכנית

תכנית "שווים בספורט"

תכנית חדשנית של משרד התרבות והספורט וג'וינט ישראל, לקידום הזדמנויות עבור אנשים עם מוגבלות פיזית, קוגניטיבית או נפשית, לעסוק בפעילות גופנית מותאמת וקבועה בקרבת מגוריהם. על מנת לשפר את בריאותם ואת תחושת הרווחה הנפשית שלהם (Well Being), לקדם הישגיות בספורט תחרותי לאנשים עם מוגבלות, ליצור תשתית המאפשרת לכל אדם עם מוגבלות לבחור בפעילות גופנית מותאמת מבין מגוון אפשרויות ולהוביל לשינוי עמדות חיובי של כלל האוכלוסייה כלפי אנשים עם מוגבלות. מיועד למבוגרים ובני נוער מגיל 15 ומעלה.

מקהלת החזנות העירונית

מקהלת החזנות העירונית

המקהלות העירוניות פותחות את שעריהן לאוהבי השירה היהודית והחזנות. במקהלת הילדים העירונית "פרחי נתניה" המיועדת לבנים בכיתות ד'-ח' נערכים שיעורי פיתוח קול, קריאת תווים, ושירה בהרמוניה, העמדה על במה וקידום סולנים. במקהלת החזנות הבוגרת "שפתי נעם" המשתתפים עוברים פיתוח קול והדרכה לשירה הרמונית. כמו כן, מקהלה זו ידועה כמקהלה שמופיעה ברחבי העולם היהודי בליווי מיטב הזמרים והחזנים.

אליצור עירוני נתניה – כדורסל בנים

אליצור עירוני נתניה – כדורסל בנים

בית הספר העירוני לכדורסל "אליצור עירוני נתניה" הינו מועדון כדורסל המונה מעל 1000 ילדים החל מגן חובה ועד לכיתות י'. הפעילות מתפרסת על כל שטח העיר ב14 מוקדים מרכזיים בהתאם לפילוח גאוגרפי. השחקנים הבולטים משתלבים החל מכתה ה' בקבוצות הליגה של איגוד הכדורסל, כאשר קבוצות הליגה הנ"ל מייצגות את נתניה כקבוצות ייצוג. מדריכי בית הספר לכדורסל הינם מדריכים בעלי ניסיון רב בעלי תעודת מדריך ממכון ווינגיט. כל ילד שנרשם למועדון עובר הכשרה משלב הבסיס בהתאם לתוכנית עבודה שנתית ובהתאם לגילו. מעבר ללימוד יסודות הכדורסל, חיזוק שרירי הגוף, משחק והנאה הילדים מקבלים סל רחב של ערכים, תחושת מסוגלות, התמודדות עם אתגרים, בניית קשריםמיועד למבוגרים ובני נוער מגיל 15 ומעלה.

אליצור עירוני נתניה – כדורסל בנות

אליצור עירוני נתניה – כדורסל בנות

בית הספר העירוני לכדורסל "אליצור עירוני נתניה" הינו מועדון כדורסל המונה מעל 400 ילדות החל מכיתות א ועד יב. הפעילות מתפרסת על כל שטח העיר ב14 מוקדים מרכזיים בהתאם לפילוח גאוגרפי. השחקניות הבולטות משתלבות החל מכתה ה' בקבוצות הליגה של איגוד הכדורסל, כאשר קבוצות הליגה הנ"ל מייצגות את נתניה כקבוצות ייצוג. מדריכי בית הספר לכדורסל הינם מדריכים/ות בעלי ניסיון רב בעלי תעודת מדריך ממכון ווינגיט. כל ילדה שנרשמת למועדון עוברת הכשרה משלב הבסיס בהתאם לתוכנית עבודה שנתית ובהתאם לגילה. מעבר ללימוד יסודות הכדורסל, חיזוק שרירי הגוף, משחק והנאה הילדות מקבלים סל רחב של ערכים לחיים, תחושת מסוגלות, התמודדות עם אתגרים, בניית קשרים.

ביה"ס למחול למגזר הדתי FLY

בית הספר למחול, הוקם במטרה לתת מענה מקצועי לבנות דתיות, הרוצות לשמור על עולם הערכים שלהן מבלי להתפשר על המקצועיות האומנותית שאליה הן שואפות. הבית ספר מיועד לילדות, נערות ונשים שתמיד חלמו לרקוד, ולא מצאו מקום שייתן להן מענה הן במישור המקצועי והן הדתי. לכל שכבת גיל נבנתה תוכנית ייחודית המושתת על יסודות עולם המחול המקצועי. ניתן להירשם מגילאי טרום חובה עד 120. הסגנונות הנלמדים בבית הספר הם- בלט קלאסי, מחול מודרני, היפ הופ, וגאז. קיימים בבית הספר מספר מסלולים- מסלול מצוינות ומסלול תחרותי. תלמידות בית הספר משתתפות במהלך השנה בהופעות ותחרויות המותאמות למגזר( כל ההופעות והתחרויות הן רק בפני נשים). הצוות הוראה בכיר מהשורה הראשונה בענף בעלי ניסיון רב.
צילום: עידית רייכנר

אירועים קרובים

ילדים| חוגים| מבוגרים

מתי? החל מה-3.9.23 ימי ראשון 18:30-20:00

מועדוני ספורט והעשרה
ילדים| חוגים| מבוגרים

מתי? החל מה-3.9.23 ימי ראשון 17:30-18:30

מועדוני ספורט והעשרה

רוצים לדבר איתנו? שלחו הודעה:

לרשום אותך
לניוזלטר שלנו?

כל האירועים והפעילויות רגע לפני כולם אצלך במייל ...

דילוג לתוכן